Néha előfordulhat, hogy a kézbesített e-mail a megrendeléssel a SPAM mappába kerül. Ezért ellenőrizd a kéretlen leveleket is. Köszönjük.

Visszalépés az adásvételi szerződéstől

Panaszok

I. Elállás az adásvételi szerződéstől

1. Digitális termék esetén nincs lehetőség indoklás nélküli elállásra a szerződéstől, miután azt a vevő e-mail címére elküldték. Ezt a vásárló a vásárlás előtt elfogadja.

2. A vevő a digitális termék átadása előtt bármikor jogosult elállni a szerződéstől.

3. Bizonyítottan hibás áru esetén a vevőnek joga van 2 éven belül elállni a szerződéstől, és kérheti a vételár teljes visszatérítését vagy a hibás digitális termék új digitális termékre történő cseréjét.

4. A fogyasztó és a vállalkozó között kötött szerződések (a továbbiakban: fogyasztói szerződések) esetében a szerződésekre a Polgári Törvénykönyv az irányadó.

Az áruk visszaküldése

Hány nap szükséges a kérelem benyújtásához?
A digitális termék jellegéből adódóan a termék indokolás nélküli visszaküldése nem lehetséges. Abban a kivételes esetben azonban, ha a digitális termék hibás, Önnek mint vevőnek joga van 2 éven belül elállni a szerződéstől, és kérheti a vételár teljes visszatérítését vagy a hibás digitális termék cseréjét.

 

Mennyi ideig tart a reklamáció feldolgozása?
A reklamációk feldolgozásának átfutási ideje legfeljebb 30 nap a reklamáció beérkezésétől számítva.

 

Van-e díj a termék visszaküldéséért?
A digitális termék visszaküldése díjmentes.

 

Mennyi ideig tart a visszatérítés?
Amennyiben a reklamációt elfogadjuk, a reklamáció kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a reklamált összeget.