Néha előfordulhat, hogy a kézbesített e-mail a megrendeléssel a SPAM mappába kerül. Ezért ellenőrizd a kéretlen leveleket is. Köszönjük.

Panaszkezelési eljárás

I. Panaszkezelési eljárás

1. Bizonyítottan hibás kódú digitális termékre vonatkozó reklamáció esetén a vevő jogosult egy új termékre való cserére vagy a vételár teljes visszatérítésére. Ilyen esetben a reklamációt a https://www.bomshop.hu/form/complaint weboldalon található reklamációs űrlapon keresztül kell benyújtani. A digitális termékkel kapcsolatos kétségek esetén a vásárló köteles kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal, amely szívesen ad további tájékoztatást és válaszol minden kérdésre.

2. Ha a reklamációnak helyt adunk, az eladó köteles a hibás digitális terméket új, működőképes termékre cserélni, vagy visszatéríteni az összeget, levonva belőle a fizetési átjáróval és a banki tranzakciókkal kapcsolatos költségeket fedező fizetési feldolgozási díjat. Ez a 0,90% + 0,04 EUR összegű díj már az eredeti rendelési árban benne van. A visszatérítés ugyanolyan módon történik, mint ahogyan a vásárlótól a fizetés beérkezett.