Néha előfordulhat, hogy a kézbesített e-mail a megrendeléssel a SPAM mappába kerül. Ezért ellenőrizd a kéretlen leveleket is. Köszönjük.

Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan és mikor kapom meg a licenckulcsokat?
A rendszer automatikusan elküldi a raktáron lévő termékeket a fizetés után az Ön e-mail címére, vagy a vásárlói fiókjában a „Rendeléseim” szekcióban érheti el őket, ha bejelentkezett felhasználóként adta le a rendelést. A nem raktáron lévő termékek legkésőbb 1 órán belül kerülnek kézbesítésre.

2. Hogyan aktiválom a licenckulcsot?
A licenckulcsot az adott termék részleteinél található „Útmutató” szekcióban található leírás szerint aktiválhatja.

3. Hogyan tudok fizetni?
Fizetési módok: VISA, MasterCard, Maestro, QR fizetés, PayPal és banki átutalás.

4. Eredeti termékekről van szó?
Igen, minden termékünk hivatalos forgalmazótól származik, és a legtöbbjük digitális alkalmazásokhoz készült, mint például az Avast, AVG, Kaspersky, Norton stb.

5. Visszaküldhető a licenckulcs?
Nem, mivel a termék digitális jellegéből adódóan a licenckulcs kézbesítése után elveszíti a jogot az indoklás nélküli elállásra. Ha azonban a kulcs hibás, Ön jogosult a teljes vételár visszatérítésére vagy egy új kulcs elküldésére. Ebben az esetben kérjük, töltse ki a reklamációs űrlapot itt: https://www.bomshop.hu/form/complaint

6. A licenckulcs nem működik, mit tegyek?

Ha a kapott licenckulcs érvénytelen vagy más problémát észlel vele kapcsolatban, töltse ki a reklamációs űrlapot itt: https://www.bomshop.hu/form/complaint. A panasz kivizsgálását a lehető leghamarabb megkezdjük.

7. Hogyan kaphatok ingyenes játékot?
A Bomshop.hu webáruházban történt vásárlás után a Heureka 10 napon belül küld egy kérdőívet a vásárlással való elégedettség felmérésére. Amennyiben ezt kitölti, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és e-mailben elküldjük Önnek az "ULTRA VÉLETLENSZERŰ STEAM KULCSOT", melynek értéke meghaladja a 20 EUR-t.